Dear Lens..
hr ni smbil main2 game rajin pla tgn ni mengklik2 f0lder lama..
smua f0lder dh bersepah dlm xternal hard disk..
dlm byk2 f0lder terserempakla dgn gmbr anak2 sy yg dlu..
anak?
anak arnab la..huhu..sy blm kwen lg..
mana dpt? well, my chenta yg hdiahkan..
ktnya utk hlangkn kb0ringan sy..
disamping tuh dia nk tunaikan hasrat sy nk bela arnab..
mana taknya, hari2 ckp nk arnab.. mb my chenta xthn kot sy hari2 sbt psl arnab..
kt pasar satok, arnab djual dgn hrga yg murah..skali dgn mknan..
sy namakan mereka Petto(jantan yg bwrna kelabu) n Kula(betina berwarna tea br0wn)..
my chenta call them kewell (petto) n kelly(kula)
ni bru buka dari kotak..jgn risau..ad lubang :)
1st time dpt arnab..nk2 dr org yg dicintai..
excited sgt.. pastuh bg mrk mkn..mrk kuat sgt mkn..
rehat santai2..mb nk biasakan diri kot..c0mel btl~!
well, this is petto..
dia ska sgt meniarap gni..
and this is kula
pun ska meniarap..hahaa..
nk bt aper tu?
hrm..malangnya cuma dpt bela mrk dlm 2 mgu j..
mgu tu stress sgt..asaimen blambak, dgn FYP lg..
sius hari2 nangis
bkn sbb ap..tp sbb mrk tba2 kna sakit perut..
mula2 my daughter kula..s0bs2 TT^TT
sius nanges mcm nk rak ms tuh..
dlm sminggu 2 sius tkt nk kua bilik sbb nk jg mkn minum diaorg..
kwn ckp palet yg pnjual tu bg bkn palet utk arnab..
mcm utk ayam..
sy pn xtaw sbb my chenta ckp pnjual tu bg mknan tu n claim that palet tuh mmg mknan arnab..
sian kula..xdpt bthn lama..
sy plak b*d*h btl sbb xslidik cr2 nk jg arnab..
mmg mnangis j la tgk dia skt n mninggl dpn mata.. sius sdey..
my chenta pn risau..
pastuh awl2 pg lg dh trun dr apartment k0lej n gali tanah sbb nk kuburkan..
ms tuh my chenta dtg sbb nk tgk kdaan sy..
sy balut my baby ni gna tisu bsr ckp nmpk cm kain kafan..
sius xtaw nk bt ap..mmg jahil btl la kn..
pastuh my chenta n kwn tgur n ckp mati haiwan peliharaan dh mcm org mati anak..
sius serabai sgt ms tuh..dgn shawl yg xtratur, pkai sweatr n sluar mmg
mcm org mati anak j..huhu..mmg la..dh syg kot..
dah la ms tuh xd alat utk gali tanah..
sy cma bw pmbaris besi j..dgn pmbris besi tu la sy gali tnh..siap mnangis2 lg..
cececey~ dramatik btl..(hais malu kot~)
siap bdrah2 lg tgn sbb kna pmbaris besi yg tjam tuh..dh la tanah keras..
then my chenta tgk sian sgt kot so, dia pn tlg galikan..
dgn kwn dia tmnkn jgak..pastuh bru siap mengubur.. huhu..smpat lg bc al-fatihah..
p0nteng kls gak hr tuh..sbb rs nk gila da..alahai~~
emo btl..hahaa..
smngu pastuh Allah pn sygkn Petto..
dia pn pergi dpn mata sy.. n sy kburkn dia kt sblh kubur Kula jgak..
teruk btl sy mnangis ms tuh..
smua h0usemate risau..
pastuh my chenta pujuk ajak pg kls pn msh xnk..(huish~ trok btl)
nsb baik ms tuh khdran xwajib sgt..kalo x, mmg xley d0k exam la kan?
spjg hari sy d0k blik..kms blik, mop2 lntai gna kain..
dn dlm keadaan menangis ofc0urse..
pastuh my chenta ni xpuas hati jga..
dia risau agaknya..makwe dia sibuk arnab meninggal j..xjg pla dia kan..
alololo cian pla kt chenta sy tuh..
pas kls dia kol nk jmpa n ajak mkn..
ad j plan dia nk bt sy ceria blik..
dia pn sdey agaknya kot.. tp sius dia la yg tbaik..
mampu bt sy ktwa blik wlwpn sy sdey sgt..
dia ckp, Allah sygkn mereka..
s0, lama2 sy pn redha..dia ckp xper nnt kalo dh xbz, nk buka ladang arnab pn b0ley..
hihihi.. lucu j chenta sy nih..
ap2pn sy hrpkan nnt sy akn jmpa mrk blik..insyaAllah...amin..
sdeynya xdpt jd tuan n ibu yg baik.. s0bs3..
dear my chenta, trima kasih byk, ad time ssh n sng sy
trima kasih hadirkn kbhgiaan utk sy..penuhi stiap keinginan sy..
wlwpn sy xreti jga baby arnab tuh..s0b3 TT^TT
buat rumet2 sy n kengkawan sy ms tuh trima kasih sbb tlg sy jg Petto n Kula
main ngn Petto n Kula, n bg cdngn utk bg mknan utk diaorg 2 nih..
rindu korg smua taw..minta maaf la kalo korg tdgr est nanges sblm subuh lg..
mb korg tkt n ingtkn hantu..tp sbnrnya est..
ap2pn trima kasih byk2 smuanya :)
buat Petto n Kula,
tunggu mama kat sana yer.. mama akn cba yg tbaik kt dnia ni utk bt ibadah..
mama nk main ngn korg 2 balik..
mama syg korg..
mama halalkn makan minum korg..
trima kasih sbb dh hiburkn mama dgn telatah manja korg wlwpn skjap..
wlwpn korg hanya haiwan..tp mama syg sgt ngn korg bdua..
(al-Fatihah)
till then
-another story of a LOVE queen-






0 kesan tapak kaki comel^^:
Post a Comment
sila tinggalkan jejak anda di sini :)