Selamat tengahari Lens..^^
wah! tbgn lewat lg pg td..hik3..nsb baik ayahanda tlg kjutkan..:P
(aii..dh anak dra pn bpk kjutkn mmg truk thp gaban dia neh)
na bt cmana.. sy kn daddy's lil' pwincess..tehee..
oh ya,ckp psl bgn lwt ni ad sbb..
sbb td0 tlalu lena..
td0 tlalu lena pla sbb?
hahaha..ni la nk crita nih..
slalunya dr kcik, td0 dgn nenek, stp malam nenek akn bcrita
xksh la crita d0ngeng ke, crita melayu kna jajah jepun ke
crita makhluk halus ke, crita bunian ke..
dlu2 nenek slalu crita psl bujang senang..
slain tu psl puteri 7 yg ad kt gunung..
kisah plek2 org zmn dlu yg ad ilmu..
n khdpn dia zmn pmrinthn jepun..
ish3..ksian btl nenek ms tuh..
skrg, nenek dh xd..
(al-fatihah)
wlwpn bgtu, bedtime st0ry sy ttp ad..
kalo dlu nenek, skrg??
hahahaa..my ad0rable b0ipren ler..
b42 niyh dia crita lucu2, c0mel2 sblm td0..
tp mlm td bedtime st0ry sy psl sejarah..
hahahaha...mmg l0gic la kn sy ttd0 dgn lenanya..
bljr sjrah pn mngntuk n xley fkus apthlg bedtime st0ry mmg ZZzzzzz~~
dlu ms spm sejarah sy dpt B j..adeii~~ teruk btl..
na bt mcmana xstdy..main kuat..
tp mlm td, wlwpn mngntuk tp mata sy tbukak sluas2nya..
thank u s0 much my love..sbb critakan rentetan sjrh pmbntukan malaysia..
n sblm ni sy ska sgt tun Dr mahathir mohamad..
skrg sy mkin syg dgn pemimpin 2..
utk itu, sy nk ucapkan trima kasih kpd smua perdana2 menteri malaysia
dr sblm malaysia merdeka hingga sekarang..
n lpas b0ipren sy crita2 dlm kdaan sy yg sgt2la mngntuk,
sy pn trus mmbebel..
"asal abg xjd bf sy ms syg f0rm 5?? knp kta xknl ms 2..kalo x, mst syg dpt A sejarah"
dia pn ckp
"hahahaa...yeke? alaa..xksh la yg ptg kta tahu sejarah syg..
A ke B ke xpenting.."
hahaha..okeh..skrg sy dh kna sebijik..:P
that is when u lack of reading..
amekkaww~
pengajarannya, bljrla sejarah dn btrima kasihlah kpd pemimpin2 tdahulu..
tnpa mrk, kta smua xkn hdp sng lenang mcm ni..
sdey taw.. ms arwah nenek crita malaysia kna jajah jepun..
prempuan trutamanya bhya kalo kluar rumah..nnt kna rogol..
hr2 mkn ubi..kta zmn skrg tgk ubi hr2 xlalu..
jgn kta 2, mkn megi hr2 pn mual..
wah3~ ni realiti pnya pngjran bedtime st0ry nih.. hahaa..
till then
-an0ther bedtime st0ry to share from queen of LOVE-
0 kesan tapak kaki comel^^:
Post a Comment
sila tinggalkan jejak anda di sini :)