Pitam2 rasa nak pening,
penat sudah otak dperah utk coding,
sbb byk diedit smpai mata berpusing,
tp alhamdulillah lens bjya diedit cntik blig2..
tehee..aiseyyman..
blink2 yer awk lens..sng mata tgk awk..
3 hari straight edit mende alah nih..
3hari 2 jgak ngadap c0ding yg trsa nk muntah stp kali tgk..
sket2 prview.. tp b0leyla wlwpn xpuas hti lg..
ap la sy membebel..smpai lupa nk ckp
"hai Lens yg baru!"
spjg mengedit lens byk c0ding sy bljr..fuh3.. pnt jga mentelaah
pusing2 smuanya..
biarla..back to the t0pik..
"hujan rahmat"
2 3 hr ni asyik hujan j..
smpai sy pn rs nk dmm..
1 bdn skt..mb efek ngadap c0ding jga la kot..
sjuk j kt sarawak bla time2 hujan..
nk2 sy d0k kt kwsan gunung..
bla bgn pg j brrrr~~
air paip bley kt sjuk mcm air sejuk yg kta letak dlm peti sjuk..
pastuh liat j nk bgn..
stp hari bgn lewat..tehee..stp hari bpk kejutkan..
anak dara ap la nih kan? :P
tp pg td trawal plak bgn..
tlg bpk ap yg ptt kt dpur..
smbil hari hujan kmi bmain p0ndok2 di dapur..
bpk jd chef, sy jd pmbntu..
mcm biasa potong2 bawang..
cuci pralatan memasak
buang sampah
n lastly pkul 12 tgh hagemaru..
hihihi.. hanya hagemaru j crita kartun yg sy ad mud tgk stkt nih..
nk tgk dr slump, asek mlepas j..
hari ni hujan..hati pn hujan..
ap prsaan anda bla anda dpt tahu sesuatu dr mulut org laain
dn bukan dr kekasih anda sndri??
huhu..hujan lagi hati ini..
itulah dia hujan rahmat..ad j..
T_T
xperla..jnji dia puas hati la..
sy dh pnt dgn rahsia..rahsia3..
smua org nk brhsia..smpan2..smpan la lama2..
xyah ckp..sy pn xnk tahu..
mb sy org luar kot..
xd kaitan..org xbkaitan mn bley tahu..
s0, mulai hr ni sy akn mulakan hdp berprivacy jga..
org xbgtaw sy, so sy xkn bgtaw ap2..
SILENCE is BETTER.. :)
till then..
-an0ther st0ry of a LOVE queen-
0 kesan tapak kaki comel^^:
Post a Comment
sila tinggalkan jejak anda di sini :)