Ads

Friday, 20 January 2012

he brights up my day

Selamat tghmalam Lens ku syg..
wah3~ berbunga2an hr ni yerp..

ingtkn sbb mlm td kredit tmt tmp0h so xdpt la nk dgr suara dia hr ni..
skali bpk bg card topap utk dg RM10..
hepi xterkata^^ 
thank u s0 much dad.. i love u :)

well, hr ni ptg td bru dpt call dia..since dia ckp nk cuci luka..
okeh sy tgu dgn pnuh stia..:)
pastuh kmi ckp la kjap smbil sy sbok main game..
hehe..hari ni addict main game bru..jam 1 karang bru nk hrvest pkok..
oh ya, hr ni sy da addict main monster world..
game fb gak..hahaa...aperla..mcm xd kja..
(mmg xd kja p0n) since kwn sy cik sandra yg pr0mote..
n sy mengid0lai beliau..haahaa..sius jlesh tgk dia deco laman..huhu..
nak cmtu gak..tp xreti..kih3.. xper2..1st2 tkial2 lg..

so, jam 12 td my intan payung kol.. hbs tgk rajalawak smua..
hehee..sius rs funny sgt..
dia ckp nk tdo kn sy..so sy mtk dia nyanyikan..
n spt yg sy dh agak, dia akan nyanyi lgu 



ermm..mmg lgu td0..hihihi..
pastuh dia nyanyi lg..
brair2 mata glak..sius xterfkir lgu strusnya..
ingtkn dia nk nyanyi lgu r0mantik..rupanya~~

"ala payung la payung ketipang payung~~
payung sutera anak raja muda
alah tolong la tolong cik abang tolong"

hihi.. pastu lg 1 lagu rakyat pahang..
xhafal..tp dia suruh ikut..huhu.. xberjaya..alahai sy FAIL suda~~

tp kan~~ (jeng3)
slama ni org d0k post j lirik lgu ombak rindu ap smua kt fb..
tp bru hr ni sy trsa sgt bla dia nyanyi lgu 2 kt sy..b4 ni dia ad nyanyi..
tp mb sy yg tkt nk tgk crita ombak rindu..
bkn ap..sy tkt nangis..huhu..
sbb bla bc post lelakki yg dh tgk crita 2 ad yg mngaku mnangis..sbb 2 la..
huhuhu..oh no~ wlwpn sy ska sgt kak lisa surihani.. 
smpai cik abg sy pnggil sy lisa bkn surihani tp lisa surirumah..huhu..
dn dgn bangganya sy ckp dia farid kemainlah malasnya..huhuh..

alaa3~~ tersentuh hati la plak..
jiwang 3 saat j kot.. sbb dia suruh nyanyi utk dia pla..
okeh sy bru j nk pick..tp dia sruh ikut lgu td..
hihihi..sy xnk..pmpuan ni kalo xnk ad j snjta dia..
snjata?? manja la.. mla la bt suara ngada ckp xnk la~
hihihi..akhirnya dkurangkn bebanan itu..
dsruh mnyanyi lgu nih..


hihi..yg nih b0ley~
sbb dh tau lirik sket..
nyanyi pnya nyanyi..n taw dia ckp ap??

"suara awk sdp la.. btl2 mcm melly goeslow la.."

n then sy pn ckp

"tipu lah mana ada.."

dia pn ckp..

"btl..sbjik mcm melly coleslaw"

(bru terperasan dia sbut ap)

hahahaa..tgelak sakan..ya ampun dia nih..
malu gler..sbr j la..=.="
pastuh suruh nyanyi lg.. kali ni dia nk lgu intan sarafina
oh well spt yg diagak dia akan tkr nm hujung utk pnggil sy ap..
n the c0nversation begin

dia: awk, nyanyi la lagu intan sarafina
sy: alah~ awk nk pnggil sy lain nnt..
dia: hehee..nnt bley la sy pnggil awk intan~~ kalo awk terer awk tka la sy akn ckp ap
sy: hehehe.. intan berlian
dia: bukan langsung
sy: =.=" intan payung?
dia: salah..hahahaha..dah? nk pnggil awk ni.. kalo dia intan sarafina.. awk, intan sarapan pagi..
sy: ahahahahaa...ish~! (dlm hati fuh2 sbr j la)

wlwpn grm tp rsnya dia bt sy tgelak smpai kuar air mata..
i just miss him s0 much..
(alaaaa org lain pn bcinta what~~ )
ngehehee..xley nk bndung rs hepi..nk bt lagu mana..
maaf yer.. terjiwang karat..:P

rsnya da bley da hrvest pokok nih..
till then..:)

-another story of a LOVE queen-

0 kesan tapak kaki comel^^:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda di sini :)

copyright© All right reserve by Yra13