Ads

Thursday, 29 December 2011

mimpi..

Dear Lens.. 
kata org, mimpi itu mainan tdo..

dh 3 kali dpt mainan tdo yg sama..
rules dia, 
1.sy tdo
2. syg mimpi org kna rasuk/bnda 2 kt dpn
3. sy bc ayat kursi tp xdpt lps sbb lidah jd kelu..tp sy kuatkn jga bcaan
4.xsmena2 bgn dr tdo dn klesuan..

ya Allah..pntnya..
agak2 mimpi 2 knp yer?

slh sy jgak..smlm tdo ptg smpai mghrib..
pastu bley plak mimpi bnda 2 dpn umah..
bca ayat kursi pastu hempas bnda 2..
da la ms 2 bnjir..

pg td plak lain..
kt rumah org tkna bnda tu..
anak2 j kna..bc ayt kursi jga..

ntah brp kali la mimpi bc ayt kursi dlm tdo..
bgn2 jd pnt sgt dn pening..

apa2pn,
mst ada hikmahnya..

yg ptg, ingt Allah slalu..
oh ya, selamat hari jumaat Lens..
pasti yg tbaik akn dtg bg org2 yg briman.. :)

0 kesan tapak kaki comel^^:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda di sini :)

copyright© All right reserve by Yra13