Dear Lens..
i have a bad dream last nite..
xtaw knp..
mula2 mimpi dikhianati kwn..
which is my xBFF..
plek jga critanya..
sy dgn kwn s0rg bdak cnema.. kmi dkhianati oleh yg mnjga barisan kami..
lpas mlarikan diri, in which msing2 ikut hluan sndri..
sy plak termasuk kt umah org ni..
mak dgn anak n then sorg lg mak cik diaorg..
2 branak 2 mcm ada ilmu sihir..
dia0rg 2 try nak sktkan sy dgn jampi mrk
sms mrk bc jampi2 srapah ntah ap bnda mrk bc,
mata dia0rg berapi hijau..
plek la plak kan?? hihiii...
nsb baik la aku bc ayatul kursi..
tpdm jgak la api kt mta dia0rg 2..
xtaw la ad org sihir btl ke x..
mimpi kn~
erm3..cmni la lbh krg..
pastu bley plak tgk cermin..
(asal plak mata jd hitam n mata hitam bsr sblh??)
rupanya mata kanan dah lama pkai lens hitam..
tp dh nk kering..fuh~!
plek3..cuak gak..cner bley xprasan..
pastu si mak cik yg 2 branak td mula2 tua..
tetiba j jd cntik..
dah cantik sebok plak nk g knduri..
dia nk g tackle xhusband dia blik gna sihir..
xhuband dia plak tps0na blik tgk dia..
(fuh~ cm drama lak kn)
si istri xhusband 2 pn nk dtg knduri 2 gak..
tp xbrani nk trun..
dia ckp
"dia ad kt c2"
jd dia tgu j la..
rupanya xhusband dia jd kaya sbb mak cik yg amalkn sihir 2..
mrk gna cr xbaik utk kaya..
ad 18xx jgakla..segan plak nk crita..
sbnrnya bkn erm2 tu..
tp xhusband nk kuarkn fetus utk djdikan ap ntah utk kaya..
tp dia picit fetus 2 smpai pch..byk drh 1 bilik..
anak dia nk msk blik n alangkah tkjutnya anak xhusbnd 2..
pastu xhusbnd 2 mrh kt anak dia..
"jgn msk cmpur..sbb bnda ni kita kaya"
pastu tba2 tsdar..
mmg plek..
astgfirullahalazim..
rsnya bsuh kaki jga sblm td0..
bc jga ayat kursi n 3 qul..
tp knp yer mimpi plek2..
ap msg dia??
hahaa..xnk fkir~!
org ckp mimipi itu permainan syaitn..jd jgn tpngruh suda..
till then..mimpi aneh by LOVE queen

0 kesan tapak kaki comel^^:
Post a Comment
sila tinggalkan jejak anda di sini :)