Dear lens..
assalamualaikum^^
akhirnya??
akhirnya~ kini pasti ku merasai~~lalalalaa~~
hahaa..bkn lagu okay~
ni ha..akhirnya slesai jgak bt header n btl2kn ap yg ptt kt ko ni lens..
hik3.. kdg2 mcm budak trencat j aku tgk..
last2 aku editla mna ptt kt ko nih
spy tratur.. trima kasih bg kerjasama..hik3..
oh bai de wey~
hr ni sy bc byk sgt bkaitan agama kt 1 bl0g nih..
ad0re sgt cra pnulisan dia..
menakutkn jga..
rs insaf pn ad..
tp manusia mmg byk bt kslpan..trutamanya sy..
tp kalo mnyentuh bab kwn..urmmm..
tp kalo mnyentuh bab kwn..urmmm..
ap2 pn mls nk pke la..
org nk ckp ap pn ckp la..
yg ptg kalo ad tsalah silap nk mtk maaf kt sesiapa j yg ad trsa hati
sm ada dgn perktaan atau perbuatan
tp kdg2 kta xbt slh pn org sj j nk khianat jgak..
biarknla..jnji dia hepi sudeyyy~~
hahaaa.. kita pun hepi ma~^^
mcm budak eloise nih..
hrp sgt dpt hepi n kpala leng2 j cm dia..hik3..
xksh la org bt cner pn..pintar n c0mel j..
dia pn xksh n xamek at j pn..hik3..
owh yer lg 1 perkara hepi hr ni..
akhirnya my chenta main jgak fb..
td dia bg byk sgt love
rasa hepi sgt3..dhla wall fb dihujani love2 merah
mmg rs salji trun la..
hek3..
ap kna mengena??
ni kna mengenanya~
1. ni kan bln december
2. bln december kn salji trun..
3. december kn birthday sy.. hek3..opsss~!
ngada la..k la..mls type lg la..
nnt lg pjg bjela kemengadaan yg melanda..hik3..
anyway, nite2 my lens..
c u nxt time^^


0 kesan tapak kaki comel^^:
Post a Comment
sila tinggalkan jejak anda di sini :)