petang Lens :)
amb0ih~ lebar snyum naaa..hik3..
bkn ap..hr ni dia lucu sgt2..
siapa?
si jantung pisang la..oppsss...
si buah hati pengarang jantung...
hehee.. mula2 dia msg.. lupa jga nk bgtaw dia krdit tmt tmpoh hr ni..
yg dia plak 1..dh taw xeply xplak nk kol..
kan dh free2 mmbebel..
nk djdkan crita..
al- kisah~~
td pnya la smngt nk edit gmbr..
biasala memfoyokn dri dgn cintaku Photoshop..
pastu ttg0k la baby slr tuh..
geram plak rs nk amek gmbr..
so, sy pn trun la kt bwah ambek dsign mas2 yg cntik utk cr0p..
pastu mak cik plak smpai n nk jmpa parent..
sy pg tlongla bkak pintu n dgr2 skrt pbualan..tp mcm xsdp hati plak..
bla xsdp hati dgn cpt j kaki ni blari naik ke atas..
ng0k ngek gak rsnya..hahhaa..(not funny at all..sj glak)
then i looked at my ph0ne..
owww?? it's him..
1 miscall
1 msg
okeh there u go..
kna bebel la plak..hahahaha...
dia ckp dia tgk kt fb bgn plak..
msg xeply..alolo shiannya dia..
pastu post kt timeline dia..xd pn eply..sah2 la xon kn?
pastu alternatif trakhir, gna ph0ne umah..
1 patah pktaan j kua dr mulut sy..
"kol balek"
pastu trus ltak..
hihihi..bla dia kol blik dia ckp
"amb0ih~ kalah datin.."
trus la dibebel2li olehnya hahaha...
syg jgak upanya kt tayer yer cik abg??
aii~~ ni mmg putera idaman..
yg funnynya ms dia membebel 2 la.. hik3..
smpat lg mngamuk..tp trus rndhkn suara..ktanya, mls marah..
syg sgt!
urmm.... kn dh kna sbjik..
sy rs sy yg tr0uble maker kot..shian dia..
ap2pn i want the wh0le w0rld to kn0w that i love u s0 much..
u make my day..u always do..
thank u s0 much sbb thn dgn prangai syg yg mnjd2 thp kgilaan hari dmi hari..
k la..rs puas mluahkn curhat(yerrrr~)
-an0ther hot st0ry of a LOVE queen-
0 kesan tapak kaki comel^^:
Post a Comment
sila tinggalkan jejak anda di sini :)