Ads

Tuesday, 13 September 2011

hari yg panas~~


fuh! mmg pns la kn gmbr ni..
xslesa btl tgk..

urm..xtaw la asal rs pns..mb sbb ini:


nmpk sdap..
tp busuk sket..tp mkn sdap..^^

mkn mmg sdap..tp lpas mkn mak ai~~
brp gelen air nk telan daaa....
skunk ni p0n tgh pning2 pns jga bdn ni..
xtaw la nk kta musim durian...yela kot..
byk j jual..

dlm pns2 nih aku pn tbyg la mende2 ya sjuk.. 
spt yg berikut:



waa...santeknya~~
tpt2 gni kalo dpt mandi tem pns2 mst s0nok..
kalo ad puteri2 lg best..
err..kalo mlm seramla pulak..=.='



sesedap rupanya...
haaa...aiskrim bla pns2 ni la sdp makan..cair ditekak..hehhe..
tp xpna lg jmpa aiskrim batang gni..
kt mna agaknya nk crik.. 0.0?



err....ini..heheheee...xperla..
smpai tu sj kot..
rs nk pg pla tpt ad salji..
tp xley la..
syukur dpt tpt yg suam2 kuku pns..
pns sbb mknan j pn..hihi..
alright c ya^^

0 kesan tapak kaki comel^^:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda di sini :)

copyright© All right reserve by Yra13