hello again^^
a car??? yes! a car...
lesen pn xd kan..hahaha...
btw, ahad ni bru nk pg taklimat..
so, since aku xd kreta lg
ad la TERberangan
cnerla kreta 1st aku kn..
b4 ni aku asek ckp kt pakwe aku
..aku nk kreta kelisa merah..
tp yg ni biru..errr...
heheeh..xper..juz imagine j la dia merah cner kn..
c0melnyaaaa~~~~
tp dlm hati sbnrnya dh tdtik n jtuh cinta...
btl2 kt sbuah kreta ni...
nk taw? inilah dia...
tadaaa~~~~
Peugeot 308VTI (1.6L Auto/Tiptronic) RM96,500.00
(hasil mengCOPY PASTE dr web org)
wahaaa...santek kan??
berangan j..lesen pla xd.. nnt la amek lesen..
hehehe.. jap3.. ni lg santek..
MERAH punya..
inila idamanku^^
Fuiiyyy0ooo...~~
ni ibarat laki yg bru dpt awek bgetah yg seksi..
hehe.. tp rsnya mst xkn bli ni nnt..
tgk aj la nnt yer.. kalo ad anak nnt sy update^^
xksh la kreta mn kan..jnji bley grak..
~sekian~



0 kesan tapak kaki comel^^:
Post a Comment
sila tinggalkan jejak anda di sini :)