Ads

Wednesday, 30 November 2011

hari ini~

Dear Diary J
Knp dgn hari ni?? Hehee..
Mcm xd paper..
Mmg xd paper pn..tp sj nk membebel..
Okay, as i was saying, hari ni..

1.   Mula2 sedey sgt dr pg saaaaammpaila ke ptg..
Sbb? Cinta hati lmbat bgn lagi..
Janjinya nk bgn awal..tp lewat jga.. mrajuk pnya merajuk dh xsdey
Sbb? Dia tjgala plak..

2.  Pastu bermulala epis0d hepi..
Tp yg ssh hatinya sbb kmi dh pn bjanji..
Kalo dia bgn awal, sy kna st0p men fb J
Okay~ dh deal dh pn..
Syrtnya bgni, dia tkr pasw0rd baru utk fb sy
Nnt2 kalo dia tlwat bgn, sy bley mtk blik pasw0rd n men fb slama sehari..hoho..nice jga dendanya..
(sure pnya bley main nnt^^)

3.   Tp rs syg la plak nk kna tglkn fb..shari bley nk mati..
Ap2 pn cuba dlu la.. hahaa.. sbb syg btl dh add smua kwn dr kcik smpai u..siap add lect n org ptg lg..

Tp rs hepi sgt..xpernah dibuat sebegini oleh mana2 xbf yg dlu
Rs disayangi pla kali ni.. xksh plak rsnya :::
:::ap yg sy hrpkan adlh utk bsma awk:::
::trima kaseh yer awak dh jg sy dgn baek::
::rsnya awk dh byk bt sy rs spt se0rg puteri dlm crita d0ngeng::
Utk itu sy akan tepati janji sy utk awk.. 
yg ptg awk jg sy dgn baik yerp J




Oh ya, sementara tu,
1 hari ni sy hepi sgt bt kad kawen..
Hihihi..bkn kad kwen sy..
Tp klien..(ap??sy ad kilen??)
Hehee..xd la.. xd maknanya..
Crita dia c0mplicated sgt.. tp ap2pn diharapkan dptla siapkan kad 2 scpat mungkin.. ser0nok sgt bt.. mcm2 tema dlm otak ni.. tp bru siap sketch 1.. dpn blakang dh siap..tinggal isi kndungan j lg..
Nnt dh siap da bley tunjuk ke cinta hati^^
Ok la, smpai sini j diariku
Nnt2 jmpa lg.. nk smbng Design card jap^^

0 kesan tapak kaki comel^^:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda di sini :)

copyright© All right reserve by Yra13